Zoeken in de titels op deze website:

Inhoudsopgave
Titel

Toolkit Medezeggenschap

  • Informatiesoort: Wet- en Regelgeving
  • Auteur: M. Daems
  • Bijgewerkt tot: 15-05-2019

Zoeken binnen deze titel

Inhoudsopgave
Artikel

Welke complicaties kunnen optreden bij de invoering?

Een paar voorbeelden van veel voorkomende complicaties uit de praktijk van het invoeren van competentiemanagement.

1. Inschatten competenties is moeilijk

De juiste competenties beschrijven voor functies is moeilijk. Nog moeilijker is het om in te schatten over welke competenties medewerkers beschikken. Hebben we echt al ervaring opgedaan als organisatie met het benoemen welk gedrag van medewerkers verlangd wordt? Hebben we voldoende zicht op het functioneren van medewerkers?

Zijn we voldoende getraind in deze vaardigheid? Zowel de medewerker als de leidinggevende?

2. Vastleggen van afspraken in een POP is moeilijk

Deze complicatie heeft deels

Log in of activeer deze boektitel om verder te lezen.

Om het hele document te lezen moet u eerst inloggen of deze boektitel activeren.

Inloggen

Log in met uw e-mailadres en wachtwoord om het hele document te lezen.

Nu inloggen

Activeren

Activeer deze boektitel om het hele document te lezen.

Boektitel activeren