Zoeken in de titels op deze website:

Inhoudsopgave
Titel

Toolkit Medezeggenschap

  • Informatiesoort: Wet- en Regelgeving
  • Auteur: P.W. Zevenhuijzen
  • Bijgewerkt tot: 15-05-2019

Zoeken binnen deze titel

Inhoudsopgave
Artikel

Klachtrecht

De onderneming is een plaats waarin medewerkers met elkaar samenwerken om de ondernemingsdoelstellingen te realiseren. Een stimulerende stijl van leidinggeven en een goede werksfeer bevorderen de werklust en de creativiteit van de medewerkers. Ze beïnvloeden de effectiviteit van de samenwerking. Binnen deze werksfeer moet het mogelijk zijn om als werknemer ongewenste situaties aan de orde te stellen.

Veel ondernemingen hebben aandacht voor de kwaliteit van het product of de dienstverlening. Het streven naar "klantvriendelijk handelen" brengt mee dat iedere klacht van een klant gezien wordt als een "gratis advies". Weinig ondernemingen bieden echter hun medewerkers mogelijkheden om klachten te

Log in of activeer deze boektitel om verder te lezen.

Om het hele document te lezen moet u eerst inloggen of deze boektitel activeren.

Inloggen

Log in met uw e-mailadres en wachtwoord om het hele document te lezen.

Nu inloggen

Activeren

Activeer deze boektitel om het hele document te lezen.

Boektitel activeren