Zoeken in de titels op deze website:

Inhoudsopgave
Titel

Toolkit Medezeggenschap

  • Informatiesoort: Wet- en Regelgeving
  • Auteur: G. Westerlaken
  • Bijgewerkt tot: 15-05-2019

Zoeken binnen deze titel

Inhoudsopgave
Artikel

Omgaan met klachten van medewerkers

dhr. G. Westerlaken59

Elke or wil graag iets betekenen voor de achterban. Maar die laat niet zo vaak van zich horen. En als er dan iets komt, pakken de meeste or's dat dan ook gretig op. Soms te gretig, dan lopen ze in valkuilen…. Lees het praktijkvoorbeeld hieronder maar. Er zijn klachten van verschillende aard. Daar moet ook verschillend mee omgegaan worden.

Dit artikel gaat met name in op klachten van medewerkers over collega's of leidinggevenden. De benadering is behoedzaam; zodra het over personen gaat is extra oplettendheid nodig!

Intermezzo

De or van een groot

Log in of activeer deze boektitel om verder te lezen.

Om het hele document te lezen moet u eerst inloggen of deze boektitel activeren.

Inloggen

Log in met uw e-mailadres en wachtwoord om het hele document te lezen.

Nu inloggen

Activeren

Activeer deze boektitel om het hele document te lezen.

Boektitel activeren