Zoeken in de titels op deze website:

Inhoudsopgave
Titel

Toolkit Medezeggenschap

  • Informatiesoort: Wet- en Regelgeving
  • Auteur: P.W. Zevenhuijzen
  • Bijgewerkt tot: 15-05-2019

Zoeken binnen deze titel

Inhoudsopgave
Artikel

OR en klachtrecht

Veel OR's worden regelmatig geconfronteerd met klachten van medewerkers over arbeidsomstandigheden, beloning, opnemen van verlof, willekeur in behandeling, enzovoort. Waarom komen deze medewerkers bij de OR? Veel klachten blijken onvoldoende opgelost te worden. Er is een psychologische drempel om met de klacht naar de leidinggevende te gaan. Soms hebben klachten direct of indirect betrekking op de leidinggevende. Of er is onwetendheid bij de medewerkers over hun rechten. Er zijn verschillende oorzaken, maar klachten behoren in de lijn te worden opgelost.

OR geen klachtenbureau

De OR is geen klachtenbureau. Aan het bespreken van alle klachten zou hij al

Log in of activeer deze boektitel om verder te lezen.

Om het hele document te lezen moet u eerst inloggen of deze boektitel activeren.

Inloggen

Log in met uw e-mailadres en wachtwoord om het hele document te lezen.

Nu inloggen

Activeren

Activeer deze boektitel om het hele document te lezen.

Boektitel activeren