Zoeken in de titels op deze website:

Inhoudsopgave
Titel

Toolkit Medezeggenschap

  • Informatiesoort: Wet- en Regelgeving
  • Auteur: M.J. Steenbeek
  • Bijgewerkt tot: 15-05-2019

Zoeken binnen deze titel

Inhoudsopgave
Artikel

Stap 5 Bepaal de communicatiemiddelen

De keuze van het communicatiemiddel is natuurlijk belangrijk. Daarom vooraf enkele vuistregels om de keuze beter te kunnen bepalen.

Vuistregels

  1. Stem je communicatiemiddelen af op de gewoontes in de eigen organisatie of van de doelgroep.

  2. Bestrijd een mug niet met een olifant en een olifant niet met een mug.

  3. Wees realistisch bij de keuze van een middel: weeg inspanning en kosten goed af.

Tabel 1

Mondelinge communicatie Schriftelijke communicatie Geeft de mogelijkheid te reageren, leent zich goed als u de mening van de doelgroep wilt weten. Garandeert controle. De OR kan nalezen wat er uitgestuurd wordt. Iedereen ontvangt hetzelfde bericht. Bij

Log in of activeer deze boektitel om verder te lezen.

Om het hele document te lezen moet u eerst inloggen of deze boektitel activeren.

Inloggen

Log in met uw e-mailadres en wachtwoord om het hele document te lezen.

Nu inloggen

Activeren

Activeer deze boektitel om het hele document te lezen.

Boektitel activeren