Zoeken in de titels op deze website:

Inhoudsopgave
Titel

Toolkit Medezeggenschap

  • Informatiesoort: Wet- en Regelgeving
  • Auteur: drs. Th. van Montfoort
  • Bijgewerkt tot: 15-05-2019

Zoeken binnen deze titel

Inhoudsopgave
Artikel

Waarom beoordelen?

Er kunnen veel verschillende redenen zijn om medewerkers te beoordelen. Veel voorkomende redenen zijn:

  1. De organisatie vindt het belangrijk dat de medewerkers inzicht krijgen in de wijze waarop zij gewaardeerd worden.

  2. De medewerkers willen graag weten of de gedane inspanningen voldoende zijn.

  3. De leidinggevenden willen een oordeel vellen over de vraag of het nodig is dat de medewerkers een opleiding gaan volgen.

  4. Eenmaal per jaar wordt er op basis van de beoordeling besloten of een medewerker recht heeft op een bonus of een salarisverhoging.

  5. Een medewerker krijgt duidelijk te horen of hij een goede bijdrage levert.

Kortom, er kunnen veel redenen zijn

Log in of activeer deze boektitel om verder te lezen.

Om het hele document te lezen moet u eerst inloggen of deze boektitel activeren.

Inloggen

Log in met uw e-mailadres en wachtwoord om het hele document te lezen.

Nu inloggen

Activeren

Activeer deze boektitel om het hele document te lezen.

Boektitel activeren