Zoeken in de titels op deze website:

Inhoudsopgave
Titel

Rechtspraak voor Medezeggenschap

  • Informatiesoort: Jurisprudentie
  • Auteur: R.H. van het Kaar
  • Bijgewerkt tot: 30-03-2023
  • Instantienaam: Hof Amsterdam (Ondernemingskamer) 3 - september - 1998 JAR 1998/224

Zoeken binnen deze titel

Inhoudsopgave
Artikel

KLM heeft ten onrechte geen advies gevraagd over de oprichting van een call centre. Het besluit is daarom kennelijk onredelijk, aldus de Ondernemingskamer op 3 september 1998. Het wordt KLM verboden om handelingen te verrichten die tot doel hebben de oprichting van zo'n call centre mogelijk te maken.

KLM mag voorlopig geen call centre oprichten

KLM mag voorlopig geen call centre oprichten

Feiten

KLM heeft op 22 april 1998 besloten tot oprichting van een call centre (CC) buiten de KLM-organisatie en tot detachering bij dit CC van de bij het KLM-onderdeel Reserveringen Nederland werkzame personen. Nadat de ondernemingsraad

Log in of activeer deze boektitel om verder te lezen.

Om het hele document te lezen moet u eerst inloggen of deze boektitel activeren.

Inloggen

Log in met uw e-mailadres en wachtwoord om het hele document te lezen.

Nu inloggen

Activeren

Activeer deze boektitel om het hele document te lezen.

Boektitel activeren